Nå nærmer julen seg med stormskritt – og det er på tide å ønske alle våre medlemmer en riktig god jul og et godt nytt år!

Det har vært et spennende år for norsk casting – og for dem som vil ta noen tilbakeblikk på sesongen, så kan vi anbefale noen av disse høydepunktene:

NM i casting på Ås: HER

NM i fluekasting i Sandnes: HER

NM i spey i Bærum: HER (dag 1) HER (dag 2)

Junior-VM i casting i Sveits: HER

VM i casting i Tsjekkia: HER (dag 1) HER (dag 2) HER (dag 3)

Nordisk i fluekasting i Sverige: HER (dag 1) HER (dag 2)

Spey O Rama i San Francisco: HER

Forbundskontoret vil holde stengt i julen, men dørene åpnes så fort som mulig over nyttår, torsdag 2. januar. Deres mann på forbundskontoret tar telefonen om det skulle være noe, men trenger gjerne litt fri på julekvelden.

Alle vi i Norges Castingforbunds forbundsstyre og administrasjon gleder oss til å ta fatt på et flunkende nytt år – hvor vi sammen skal forsøke å gjøre norsk casting enda bedre – til vi ses på nyåret – nyt julen og alt det beste fra oss til dere!

(Siden det er jeg, Marius, som skriver dette, så vil jeg her også benytte anledningen til å takke dere alle for å ha tatt meg så godt i mot i miljøet (ny som jeg har vært hos dere dette halvåret)! Det har vært en stor glede for meg å bli kjent med dere alle sammen, og jeg gleder meg til fortsettelsen! Vi ses og god jul! Hilsen Marius)