Generell informasjon

Under dette avsnitt ligger linken til kriteriene for utdeling av Hans Majestets Kongens Pokal. Norges Castingforbund har nå fått tildelt 2 Kongepokaler for 2015. Dette betyr at hver av våre grener Casting og Fluekasting vil få sine egne Kongepokaler. Øvelsesfordelingen til hver Kongepokal vil bli gjort på første styremøte hvert år. Konkurranse kriteriene vil være som tidligere, en kombinasjon av flere øvelser. Dette gjelder for begge grener. Kriteriene finnes i Nif's Lovnorm for utdeling.

Samarbeidsavtaler

Medlemmer av Norges Castingforbund har mulighet til å benytte seg av flere gunstige avtaler.
Nedenfor følger mer informasjon om disse.

SAS sportspriser
Som medlem av NCF kan du benytte deg av SAS sine sportspriser.
Du får også gunstige betingelser på tillatt bagasje, billettendring og refusjon.

Husk å klikke på "Norges castingforbund" i rullegardinmenyen.

NCF har fått en rabattavtale med Streamstix, som gjelder alle våre medlemmer. Norges Castingforbunds medlemmer får 25% på alt de handler i nettbutikken. Skriv inn medcast17 som kampanjekode, og du har automatisk 25% rabatt. For dagens tilbud er det mulig å ringe 47350959, som gjerne kan gi ekstra gode priser.
Gå inn på: http://www.streamstix.com/index.html?submenu_id=-1 for å bestille varer til rabatterte priser.

Sponsorlogoer - linje 1 Idrettsbilen fra Hertz
NCFs avtale med Hertz gir medlemmer rabatt på billeie i inn- og utland.
Ved bestilling, benytt NCFs avtalenr./CD-961733.
Avtalen kan også benyttes ved private leieforhold.

Klikk her for mer informasjon om avtalen
Klikk her for å komme til Hertz sine nettsider

Scandic Hotels tilbyr egne avtaler og priser for alle medlemmer i foreninger tilknyttet et særforbund.
Avtalen gir priser på overnattinger og kurs/konferanser.
Ved bestilling, oppgi Norges Castingforbunds firmaavtalenr. D000025222,

Norges Castingforbund har inngått en sponsoravtale med Skitt Fiske i Sandfjord. Denne avtalen er ikke helt klar ennå, men det vil komme mer info etterhvert. Vi anbefaler våre medlemmer å bruke Skitt Fiske som sin leverandør av fiskeutystyr.