Nordisk Mesterskap ble gjennomført på Fagernes i helgen. Norge tok godt for seg av medaljene som ble levert ut. Det ble totalt 19 medaljer til Norge, fordelt på 8 gull, 6 sølv og 5 bronse. Anita Strand ble mestvinnende, med 3 gull og 2 sølv, mens Vidar Næss ble mestvinnende norske mann med 1 gull og 2 bronse.Vår junior Gard Thompson gjorde en riktig god innsats, og viste seniorene at han virkelig var på veg opp. Best i innledende presisjon med 60 poeng, og bronseplass i finalen. Det står det virkelig respekt av. Ung og fremadstrebende som det heter. Mange gode resultater under Nordisk. En stor takk til alle som var med å hjalp til både med forberedelser og gjennomføring. En spesiell takk til brannvesenet på Fagernes, som hjalp oss å få bryggene på plass. Takk også til campingen som lånte oss den ene brygga. Alt gikk greit, og det var ingen klager. Været var noe varierende, men ikke til besvær, som det kan være noen ganger. Takk til alle for et godt mesterskap.