Det er noen endringer på terminlisten for 2017. For fluekasting har det kommet en invitasjon til Flycup Russia i Moskva. For de som eventuelt er interessert i dette, må de huske på tiden det tar å få visum. For casting så skal Nordisk Mesterskap gå i Tallinn, Estland den 11-12 august. Dette var satt opp i Norge, men det er feil. Videre har vi nå en liten oversikt over Nordisk Cup i casting og fluekasting. Følgende stevner vil være gjeldende for casting: Tallinn Indoor Cup, Stockholmsspelen og Vestfossen Casting Games. For fluekasting vil det være Tallinn Indoor Cup, Helsinki Open, Svensk Mesterskap i fluekasting og Nordisk Mesterskap i fluekasting. I denne cup er det plassberegninger som i vår rankingliste, med 15,13,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2, 1,1,1. Med andre ord, alle får minst 1 poeng. Nordisk Cup i casting vil bestå av følgende øvelser: 1,2 og 3 første året, 4,5 og 6 andre året og 7,8 og 9 det tredje året. For fluekasting vil det være Ørret presisjon og Ørret lengde første året, Sjøørret lengde og Laks lengde andre året og begge Spey øvelsene tredje året. Det er kun vinnerne som blir premiert, og det premieres i enkeltøvelsene.