Klubbinfo

Referat fra Generalforsamlingen i Norges Castingforbund
Generalforsamlingen er over, og referatet er underskrevet av representantene. Gå inn på REFERAT, så er det mulig å få hele referatet til gjennomlesing. Nye styret er også notert. Ved eventuelle spørsmål, ta kontakt med forbundskontoret.

Generalforsamlingen til Norges Castingforbund
Det nærmer seg tiden for generalforsamlingen til Norges Castingforbund. Innkallingen er sendt ut pr. e.mail 02.02.2015 til alle klubber og tillitsvalgte. For de som ønsker innkallingen, ligger den her: INNKALLING. Det er jo mye papirer til et så stort møte, og tingpapirene ligger her under: TINGPAPIRER. Regnskapene ligger under 2013 og 2014. Regnskapene 2013 inneholder også beretning. Papirene sendes også ut til hver klubb i dag 25.03.15. Håper med dette å få mange interessenter til å komme innom på vår generalforsamling. Den svholdes på Scandic Helsfyr hotell kl 16.30 på lørdag 11 april. Dette er samme dagen som avsluttningen av 5# cup går på NIH fra morgenen av. De som blir over til søndag og stiller på castingstevnet NIH, som enten dommer, hjelpemannskap eller utøver vil få utgiftene dekket. Gi beskjed til kontoret, så vi får booket rom på hotellet. Dette bør gjøres snarest, så vi får tak i rom.