For de som var på NM i fluekasting, ble det informert om at Norges Castingforbund ønsker at sine utøvere skal gjennom “Ren utøver” registreringen. Vi ønsker en doping fri idrett, og har sagt at de som ønsker å være aktuelle for uttak til Nordisk Mesterskap i fluekasting som går i Norge i år, må gjennom “Ren utøver” registreringen.Dette gjelder selvsagt også de som skal til VM i casting i år. For å gjøre dette, må dere inn på renutover.no , og registrerer dere på “ny bruker” eller logge inn hvis dere har vært der tidligere. Da du er inne på siden med E-læring, kan du trykke på “Kunnskapsbase” for mer info om emnene.Gå deretter inn på “E-læring”, og trykk på “Dopingkontroll”. Lytt til det som sies, og svar på spørsmålene som kommer etterhvert. Da du får beskjed om at du har gjennomført den modulen, trykker du på “Tilbake til hovedmeny” øverst i høyre hjørne.Ta neste modul “Regelbrudd”, og gjør det samme. Slik fortsetter du til du har vært igjennom alle modulene, og da får du mulighet til å skrive ut et diplom. Gratulerer og velkommen, da er du registrert som en dopingfri utøver i Norges Castingforbund.