Vi jobber med å få ferdig terminlisten for 2020. Vi har ikke alle stevner klare, men vil med dette gi en oppdatering på det vi har avklart pr. dd. Sett av datoene.

5#Cupen fluekasting/casting

4. runde: 08.02.20 Skien Fritidspark, Grenland Sportsfiskere
5. runde: 01.03.20 Ekeberghallen, Oslo, NCF/Oslo Sportsfiskere

Avslutningsstevnet for årets 5#cup i Oslo, får status som innendørs-NM i fluekasting (ørret presisjon/ørret lengde). I tillegg ser vi på mulighet for å gi tilsvarende status på castingstevnet som arrangeres samme dag. På begge 5#cup stevner arrangeres det castingkonkurranser i tillegg til den ordinære 5#cupen.

Forbundstinget 2020

NCFs forbundsting arrangeres på Thon hotell Arena lørdag 28. mars (forbundstinget åpner kl. 18. tingmiddag kl. 21).

Forbundstinget arrangeres i forbindelse med Camp Villmark 27.-29. mars, hvor NCF vil stille med stand og aktiviteter.

Norgescup fluekasting og NM i fluekasting

1. runde: 25.-26.04 Kristiansand (sted ikke avklart)

2. runde (NM fluekasting): 23.-24.05 Holmendammen, Oslo

Vi avventer fastsettelse for høstens stevner, og merk at det kan komme et stevne til på listen medio mai.

NM- og Nordisk mesterskap i casting 2020

NM og Nordisk mesterskap i casting arrangeres 22.-23.08 på Breivoll, Ås.

VM i fluekasting 2020

Vi har fått beskjed om at VM i fluekasting er flyttet til 25.-30.08 i Karlshamn, Sverige. Det er foreløpig ingen arrangør for årets VM i casting, og ICSF har meddelt at det kanskje kanselleres i år. Les invitasjon til VM i fluekasting her.

NM i spey 2020

Vi planlegger NM i spey helgen 19.-20. september på Burudvann, Bærum. Merk at denne ikke er endelig bekreftet.

Øvrige internasjonale stevner

Finland: ccRuffnecks Spey Camp 22-24.5. i Tampere.

Estland: Tallinn Indoor Cup on 18. April (casting), og Estonian championship 8.-9. August (casting).

Junior-VM i casting 16.-19.07 Blonie, Polen

Se terminlisten til ICSF her.

Vi gjør også oppmerksom på at NCFs nettside skal “pusses opp” medio februar. Da vil termin og resultatside bli oppdatert.