Bli med på Norges Castingforbunds nettbaserte treningssamling – søndag 26. april – hvor Mathias Lilleheim vil instruere oss i praktiske styrketreningsøvelser (for strikk, slynge og matte). Dette er øvelser du kan gjøre hjemme i din egen stue, eller ute – perfekt i dagens koronasituasjon, og skreddersydd for casting- og fluekastutøvere.

Treningssamlingen er nettbasert, og gjennomføres på “Teams” søndag 26.04 kl 10-12. Samlingen gjennomføres som et webinar, hvor du deltar på samlingen ved å logge deg på via en link du får tilsendt fra oss. Linken får du tilsendt etter påmeldingsfristen torsdag 23.04 kl 12.00. Deltakerne vil også motta treningsprogrammer og instruksjonsvideoer på e-post i forkant av webinaret.

MELD DEG PÅ HER.

Mathias Lilleheim vil vise oss videoer og instruere øvelsene. Du vil lære mest ved å delta i treningsklær og gjennomføre øvelsene samtidig som Mathias instruerer. Øvelsene Mathias vil instruere i, er på matte og med strikk og slynge. Dersom du har dette tilgjengelig vil du kunne følge alle øvelsene.
Kurset er gratis for alle medlemmer av NCFs medlemsklubber.
Har du spørsmål? Ta kontakt med Marius H. Johannessen, tlf: 91388617 e-post: gs@castingforbundet.no

Om Mathias Lilleheim: Mathias Lilleheim var ansatt på Olympiatoppen i årene 1989-2017, hvor han var fagkonsulent innen styrke, motorikk og stabilitet. Før dette var han landslagstrener i spydkast, og i en periode personlig trener for Trine Hattestad. Mathias var selv en spydkaster i Norgestoppen med sølv i NM og flere friidrettslandskamper for Norge på merittlisten. Samtidig er Mathias mannen som revolusjonerte lengdekastingen i norsk casting. Han var NCFs landslagstrener i en årrekke, og har selv to VM-sølv og to VM-bronser i fluekasting. I sin tid på Olympiatoppen jobbet Mathias tett på utøvere som blant andre Suzanne Pettersen, Marit Bjørgen og Therese Johaug, for å nevne noen.