Vi inviterer med dette alle våre medlemsklubber og utøvere til å delta i vår høring for gjennomføring av Norgescupen i fluekasting 2020. Forbundsstyret har laget et høringsdokument som inkluderer forslag til ny konkurranseform for ørret-, sjøørret- og laks lengde. Vi ønsker med dette å gjøre Norgescupen enda bedre – les og last ned høringsdokumentet her.

Høringsfrist: Torsdag 23. april.

Oppdatert 15/4 – Les presiseringer for gjennomføring av overhode øvelsene her.

Har du spørsmål vedr. høringen, ta kontakt med generalsekretær, Marius H. Johannessen. gs@castingforbundet.no / Tlf: 91388617.

Vi gjør oppmerksom på at Forbundsstyret har vedtatt å utsette de to første stevnene i årets Norgescup (25.-26. april i Kristiansand og 10. mai i Sandnes) på ubestemt tid, grunnet koronasituasjonen.

Vi håper så mange som mulig vil komme med innspill i høringen, slik at vi både kan gjøre Cupen enda mer attraktiv for alle våre deltakere, og slik at vi er klare for å igangsette årets Norgescup så snart situasjonen tillater det.