Det nærmer seg NM i casting 2020 – som i år arrangeres helgen 22.-23. august ved DNT Breivoll Gård, innerst i Bunnefjorden i Ås kommune.

Vi håper på god deltakelse og at Kongepokalen kan deles ut til beste kaster i kombinasjonen øvelse 1 flue presisjon og øvelse 3 haspel arenberg.

Vi gjør oppmerksom på at arrangementet selvsagt vil følge alle koronaregler og anbefalinger gitt av Helsemyndighetene.

Norges Castingforbund har utarbeidet beredskap spesifikt for gjennomføring av NM mht. koronasituasjonen. Forbundet har gjort risikoanalyse, og søkt og fått gjennomføring av arrangementet godkjent av Ås kommune. Arrangementet vil følge de koronaregler som måtte gjelde på tidspunktet når arrangementet gjennomføres.

Les alt om arrangementet her.

Meld deg på ved å sende en e-post til gs@castingforbundet.no eller meld deg på her. (Merk at betaling – kr 50,- pr øvelse gjøres på stevnet).

Bildene: Olaf Christensen og Martin Nøkleberg i fjorårets NM.

Les mer om Breivoll Gård her.

Hvem blir årets Norgesmestere, og hvem vinner Kongepokalen i casting?