Se komplette resultater fra US Open her.

Her finner du komplett resultatliste fra US Open – Her.

Totalt gratulerer vi den norske troppen med 16 medaljer!

Oppdatering lørdag 26. august:

Ny bronse til Kjetil Bertelsen og Tone C. Bråthen i Ørret lengde, i en øvelse hvor det ellers ble to svenske gull! Tone C. Bråthen vant også bronse i øvelsen Bass bug! Vi gratulerer!

Se resultatene her:

Siste resultater 3/8oz plug accuracy.

Oppdatering fredag 25. august:

Vi gratulerer Kjetil Bertelsen med 2 x Sølv (sjøørret- og laks lengde), Tone C. Bråthen med Sølv i laks lengde og Bronse i Sjøørret lengde og Nils Øyvind Mæhle med Bronse Sjøørret lengde!

Bilder av det norske laget 25.08. Takk til Tone C. Bråthen for bilder.

Se resultatene her:

Siste skjema er for sjøørret lengde. Merk at dette er resultatskjema vi har fått tilsendt, men det ser ut til å være en feil, da Bjørn Knutslids navn også står oppført på 7. plass. Det er 5. plassen som er Bjørns plassering.

Oppdatering torsdag 24. august:

Vi gratulerer med 2 x Bronse på første konkurransedag!

Jarl B. Gjessing med bronse på 15ft spey og Tone C. Bråthen med bronse på Angler’s Fly distance, ble den norske medaljefangsten på første konkurransedag på tidenes første US Open!

I tillegg tok den norske troppen en rekke Topp-6 plasseringer; 4. plass til Steinar Røstad og 5. plass til Jarl B. Gjessing i Angler’s Fly Distance, 5. plass til Nils Øyvind Mæhle og 6. plass til Jarl B. Gjessing på 1/4 oz Singel-hand plug distance (7,5g), og 6. plass til Steinar Røstad på 15ft spey.

Tone C. Bråthen med Bronse på første konkurransedag!

BRONSE til Tone C. Bråthen. Angler’s Fly Distance – en variasjon av vår Sjøørret lengde øvelse her hjemme, men med kort synkende klump.

Angler’s Fly Distance for herrene – Steinar på 4. plass og Jarl på 5. plass!

Fra 15ft spey – Jarl på bronseplass og Steinar med plasseringsdiplom for 6. plass.

Se resultatene her:

Oppdatering onsdag 23. august:

Det norske laget har deltatt på åpningsseremonien og gjort de siste forberedelser før konkurransene starter i morgen.

Vi har fått tilsendt bilder av kasterne, som poserer foran Golden Gate Bridge.

Steinar Røstad, Bjørn Knutslid, Tone C. Bråthen, Nils Øyvind Mæhle, Jarl Gjessing og Kjetil Bertelsen. Foto: Steinar Røstad/KastFlue

Vi har fått dele følgende bilder og video publisert av Donna O’Sullivan på facebook, fra forberedelsene i The Golden Gate Angling & Casting Club (Thanks, Donna!):

LES MER Om den norske troppen – HER