Med et positivt tilbakeblikk på NM i Fluekasting, har fotograf Kjell Vidar Bygland sendt et godt bilde av mr. Thomsen i aksjon. Det er nå blitt sammenfattet en oversikt over tilbakemeldingene vi fikk via evalueringsskjemaet. Se SKJEMAET. Tilbakemeldinger er vel og bra, men at det skal sprike så til de grader, var virkelig uventet. Nesten så en lurer på om det er seriøst ment fra noen. Dog er det jo fint å få disse tilbakemeldinger, så vi kan forbedre oss der det er mulig. Kanskje bør vi få skjemaer hvor det er mulig å skrive litt mer hva den enkelte er missfornøyd med. Ser jo at det er noen som ikke helt har klart å få med seg alt som skjedde i forbindelse med premieutdelingen. Det ble faktisk delt ut gavekort i både dame og juniorklassen. Det er dessuten ikke bare å hente inn så mange gavekort en ønsker, og de som gir gavekortene, ønsker at det skal være litt konkurranse om premiene. NCF tar alle kommentarene til rette, og ønsker å forbedre seg der det er mulig.