Det internasjonale castingforbundet, ICSF, publiserte i går på sine nettsider at de har besluttet å utsette alle internasjonale mesterskap og world cup-stevner til 2021, grunnet koronasituasjonen.

Les hele meldingen fra ICSF her.

Dette vil da også gjelde VM i fluekasting som skulle gått i Sverige 25.-30. august. Merk at vi ikke enda har mottatt en offisiell melding fra Svenska Castingforbundet om dette.

Som tidligere informert om på disse sider, så er også alle idrettsarrangement i Norge avlyst frem til 15. juni, noe som gjør at vi ikke kan arrangere NM i fluekasting som planlagt (23.-24.05), men forbundsstyret vil informere  nærmere om dette.

Vi krysser herved fingrene for at det vil være mulig å arrangere nasjonale stevner til høsten, innenfor de rammer som vi da måtte få for dette. Dette vet vi selvsagt ikke noe om på det nåværende tidspunkt.

For de klubber som starter opp noe organisert aktivitet – minner vi om at alle må følge koronavettreglene – se her.

Vi minner også om vår “koronasikre” treningssamling/webinar med Mathias Lilleheim til førstkommende søndag (26.04) – meld deg på her.

Illustrasjons foto: ICSF