Da var arrangementet gjennomført, og det ble for fjerde gangen tildelt Kongepokal til Mikael Blomberg for seier i kombinasjonen Ørret lengde, Sjøørret lengde og Spey 16’/18*. Utdeler av Kongepokalen var i år Anne Berit Figenschaug fra Idrettsstyret. Hyggelig at casting blir lagt merke til i de kretser også. Det skal sies at i år ble medaljene fordelt på flere utøvere enn forventet. Det er hyggelig å se at det er flere og flere som hevder seg i toppen. Må ta frem beste prestasjon under NM, med Anita Strand som tok 4 gull og 1 sølv denne weekend. En meget god prestasjon. Juniorene Sander Lomsdalen og Gard Thompson fordelte gull og sølv seg imellom som best de kunne. Begynner å få et høyt nivå disse juniorene nå. Meget bra. Se resultatene her. Været holdt seg godt, selv om vi hadde noen tilfeller av lite vind for noen utøvere og god vind for andre. Fluekasting er jo en utendørsidrett, så den type forhold må en jo regne med. Selvfølgelig er det noen som ikke er fornøyd, men det er vanskelig å gjøre alle glade i et slikt arrangement. Takk til alle som stilt opp og hjalp til, både banemannskap og dommere. Takk til utøverne som var med på å få dette til å gli glatt.