NCF forbundsstyret har gitt årets siste 5#Cup stevne, i Ekeberghallen søndag 1. mars, status som NM-innendørs. Dette gjelder både i fluekasting og casting.

• Stevnestart NM-innendørs fluekasting kl. 11.00 (ørret presisjon – ørret lengde). Meld deg på her.
  • Stevnestart NM-innendørs casting kl. 12.00 (flue presisjon – haspel arenberg). Meld deg på her.

Vi har leid Ekeberghallen fra kl. 09.00 til kl. 18.00 søndag 1. mars, så det vil være rikelig med tid til oppvarming/trening før stevnestart.

Castingstevnet vil inneholde et bredere øvelsesprogram; i tillegg til NM øvelsene prøver vi å arrangere konkurranse i øvelsene 2 (flue enhånds lengde), 4 (haspel presisjon) og 9 (Rulle presisjon). Påmelding til disse øvelsene kan gjøres i hallen.

Vi minner om at vi i tilknytning til dette stevnet arrangerer landslagssamling med foredrag og informasjon om sesongen 2020 dagen før, lørdag 29. februar, på Idrettens hus, Ullevål stadion. Denne samlingen er åpen for alle, og man kan ha glede av foredragene her uten at man nødvendigvis skal representere på landslagene. Velkommen til alle. Les mer om dette arrangementet her.

Ved spørsmål – ta kontakt med Marius H. Johannessen (Tlf: 91388617 – gs@castingforbundet.no)