Meget godt gjennomført arrangement i Tønsberg. 30 deltagere er det meste så langt i år. Alle var meget disiplinerte og stod klar til start med en gang de skulle. Som vi ser på bildet, var det god stemning og glade karer på pallen. Anita Strand satte ny rekord i Ørret presisjon med 66 poeng. Gratulerer til henne, som utover det tok tre gull. Gard Thompson fornekter seg ikke, og stakk avgårde med gull i herreklassen i Ørret presisjon med 72 poeng. Per Kristian Eiane fra Sandnes, er junior, men tok likevel en 6 plass i herreklassen i Ørret lengde. En meget sterk prestasjon, og best av juniorene.Kjetil Bertelsen også fra Sandnes tok gullet i herreklassen, Jan Vidar Josephsen tok gull i Allround, etter sølv i både presisjon og lengde. Nok en sterk prestasjon. I veteran herrer ble det to gull til Tor Erik Gjersøe, og ett gull til Thorgeir Gustavsen. Tunge forhold å kaste lengde, men tiltross for det ble resultatene gode for noen. Artig at det kom så mange. Det var faktisk flere publikummere også. Det ble tatt video og masse bilder. Gleder oss til å se dette. Neste stevne er i Valdres den 27 januar. Husk å melde dere på.