Da var det 3 stevnet i World Cup gjennomført i form av Vestfossen Casting Games. Et absolutt godt gjennomført stevne med gode resultater. Deltagerne var meget godt fornøyd, både med arrangementet, plassen, gjennomføringen og medaljene. Været viste seg fra sin beste side, noe som resulterte i flere solbrente utøvere og dommere ikke minst. En liten men aktiv gjeng stod for arrangementet, og det må rettes en kjempe takk til alle som var med og gjorde dette til et vellykket arrangement Tusen takk! Hva skulle vi gjort uten disse mennesker? Den som kanskje burde fremheves av kasterne, er Jannis Pozner 15 år gammel som vant seniorklassen i øvelse 3 haspel Arenberg med 100 poeng på tiden 1,55, og øvelse 4 haspel presisjon med 100 poeng på tiden 2,59. Dette er utrolig bra prestasjoner. Gratulerer til han. Harald Økern Jensen med sitt kast på 75,65 meter i øvelse 6 flue lengde tohands, er også et godt resultat. Det gjorde dessuten at han vant øvelsen. Mange gode resultater. Takk for et flott stevne, og vi ser frem til neste år, og håper på enda flere deltagere fra flere land. I år var det seks deltagerland og totalt 23 deltagere.