Årets Norgesmesterskap i fluekasting 2.-3. oktober, flyttes til Bråsteinsvatnet i Sandnes.

Som de fleste i kastemiljøet vet, gjennomgår Holmendammen en mudring i disse dager. Vi håpet at Dammen skulle stå ferdig til gjennomføringen av årets NM i fluekasting, men Oslo Sportsfiskere varslet NCF for et par uker siden at dette kunne bli en utfordring, da det sannsynligvis ikke vil være nok vann i Holmendammen til NM-helgen.

NCF har jobbet for å finne alternative arrangører. Sandnes Flycasting er de som redder oss – SFC har påtatt seg å være arrangører av mesterskapet – på samme dato som opprinnelig NM-helg – 2.-3. oktober. Forbundsstyret vedtok derfor fredag å flytte årets NM til Sandnes.

Sandnes FC arrangerte en prikkfri Norgescup for kun to uker siden – og vi setter stor pris på at klubben stiller opp for å være tekniske arrangører også for gjennomføringen av årets NM!

Les mer om NM i fluekasting og meld deg på her.

Les mer fra forrige gang Sandnes FC sto som arrangør for NM i 2019 – her.

Bilder fra Holmendammen – for noen uker siden håpet vi fortsatt at Dammen skulle bli ferdig til NM – nå har vi flyttet årets mesterskap til Sandnes: