Nå er det kun få dager igjen til NM i fluekasting starter på Holmendammen i Oslo. Datoen er 26 og 27 mai, og flere av de beste fluekastere i landet samles for å se hvem som er best i de forskjellige øvelser, og hvem som stikker av med Kongepokalen i år. Kongepokalen er satt opp i kombinasjonen av øvelsene Ørret presisjon og Sjø ørret lengde. De fire siste årene er det Mikael Blomberg som har klart å ta den med seg hjem. Er det andre som kan ta denne i år, eller er Mikael så suveren? Det gjenstår å se. Det er Oslo Sportsfiskere i samarbeid med Norges Castingforbund, som står som arrangører. Vi starter på lørdag kl 10.00 med Ørret presisjon, og deretter Ørret lengde. Søndagen starter vi med Sjø ørret lengde og deretter Laks lengde. NM er dessuten siste stevne før uttak til VM som går i Cumbria, England, i august måned. Dette vil bli spennende, så ta turen til Holmendammen, og se de beste kjempe mot hverandre. Det vil bli kiosk på stedet, og godt vær er bestilt. Velkommen skal alle være.