Da er vi hjemme fra Tallinn Indoor Cup 2017, som ble en norske suksess. Totalt 18 medaljer fordelt på fire personer må sies å være bra. Det var totalt 50 deltagere som skulle kaste 10 forskjellige øvelser, innen både casting og fluekasting. Nasjoner som deltok var: Slovakia, Italia, Østerrike, Sverige, Norge, Tyskland, Finland og Estland. Det er hyggelig å se at det kommer nye kastere til i vårt system. Resultatene er gode til tross for en veldig kald hall å kaste i. 3 gull til Christine i øvelsene ørret lengde, Sjøørret lengde og Laks lengde. Grethe tok sølv i Ørret presisjon og Sjøørret lengde. Harald tok gull i Sjøørret lengde og flue lengde casting, mens Thorgeir tok gull i Ørret presisjon, Ørret lengde, Sjøørret lengde, flue lengde casting og haspel Arenberg casting. Noen sølv og bronse kommer i tillegg på alle. Et kaldt og godt arrangement, som kanskje skulle vært utendørs, da det var varmere ute. Takk for et godt stevne, og takk til godt reisefølge med god innsats.