Hei til deg som nettopp har meldt deg inn i Nasjonal Kasteklubb! Velkommen til oss! Mitt navn er Marius H. Johannessen – og jeg er her for å hjelpe deg. Jeg er generalsekretær i Norges Castingforbund, men jeg har også det daglige ansvaret for driften av Nasjonal Kasteklubb (NKK).

I Nasjonal Kasteklubb skal du jevnlig få nyhetsbrev om de aktiviteter vi tilbyr til deg som er medlem av Nasjonal Kasteklubb – siden dere som er medlem i NKK er spredd over hele landet, vil noen av aktivitetene være lett tilgjengelige, mens andre kan foregå langt unna. Vi håper å spre aktivitetene våre, slik at dere alle kan få et aktivitetstilbud i rimelig geografisk nærhet.

Rundt om i Norge finnes våre ordinære kasteklubber – som sikrer et lokalt kastetilbud der klubbene er lokalisert – disse klubbene er NKKs samarbeidspartnere – dersom du har en lokal kasteklubb i nærheten anbefaler vi å melde deg inn der – se her.

NKK samarbeider også med KastFlue, Fiskejenter og CleanCoastAnglers – som organiserer spennende og meningsfulle aktiviteter for alle oss som er medlem i NKK. Vi skal presentere disse nærmere i tiden fremover.

Nasjonal Kasteklubb har følgende styre (utnevnt på NKKs årsmøte 2021): leder Terje Slydahl, og styremedlemmer Steinar Røstad, Tone Martinsen, Selje Cathrine Oftebro og Marius H. Johannessen.

Kontaktinformasjon til styret: Kontakt Marius H. Johannessen – gs@castingforbundet.no / tlf: 91388617

Se NKKs lover her.

Se stiftelsesdokument for NKK her.

Les mer om fluekasting her og casting her.

Se nøkkelopplysninger om NKK på Brønnøysundregistrenes sider her.

Personvern – NKK inngår i NCFs personvernerklæring – les mer her.