VELKOMMEN TIL NASJONAL KASTEKLUBB

Nasjonal Kasteklubb (NKK) har til formål å tilrettelegge for at personer som ikke har tilhørighet til en lokal kasteklubb skal kunne ha en tilknytning til kastesport organisert av Norges Castingforbund. Medlemskap i NKK gir deg mulighet til å delta i en rekke spennende aktiviteter – Nasjonal Kasteklubb er for alle sportsfiskere og kastere!

Aktivitetstilbud:

Ungdomsfiske på Kjerstadvaldet i Orkla

august 9th, 2022|Kommentarer er skrudd av for Ungdomsfiske på Kjerstadvaldet i Orkla

Den 31/7 ble det i regi av Selje Cathrine Oftebro for Fiskejenter arrangert ungsdomsfiske på Kjerstadvaldet i Orkla. Her følger en liten rapport og mange flotte bilder. Til tross for at det var en skikkelig regnfull

Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag

juni 24th, 2022|Kommentarer er skrudd av for Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag

Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag på Kjerstadvaldet i Orkla 31. juli. Vi har gleden av å invitere alle fiskeglade ungdommer i alderen 14-21 år på fiske på vakre Kjerstadvaldet i Orkla den 31.07.2022 kl 11 til

På ryddedugnad med CCA

juni 5th, 2022|Kommentarer er skrudd av for På ryddedugnad med CCA

Nasjonal Kasteklubb hadde i går gleden av å bli med våre venner i Clean Coast Anglers (CCA) på ryddedugnad i Akerselva. Vi var en gjeng på 12 personer, som i løpet av 3,5 timer hentet

Vår, kastekurs og rekruttering

mai 22nd, 2022|Kommentarer er skrudd av for Vår, kastekurs og rekruttering