VELKOMMEN TIL NASJONAL KASTEKLUBB

Nasjonal Kasteklubb (NKK) har til formål å tilrettelegge for at personer som ikke har tilhørighet til en lokal kasteklubb skal kunne ha en tilknytning til kastesport organisert av Norges Castingforbund. Medlemskap i NKK gir deg mulighet til å delta i en rekke spennende aktiviteter – Nasjonal Kasteklubb er for alle sportsfiskere og kastere!

Aktivitetstilbud:

Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag

juni 24th, 2022|Kommentarer er skrudd av for Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag

Fiskejenter inviterer til Ungdomsfiskedag på Kjerstadvaldet i Orkla 31. juli. Vi har gleden av å invitere alle fiskeglade ungdommer i alderen 14-21 år på fiske på vakre Kjerstadvaldet i Orkla den 31.07.2022 kl 11 til

På ryddedugnad med CCA

juni 5th, 2022|Kommentarer er skrudd av for På ryddedugnad med CCA

Nasjonal Kasteklubb hadde i går gleden av å bli med våre venner i Clean Coast Anglers (CCA) på ryddedugnad i Akerselva. Vi var en gjeng på 12 personer, som i løpet av 3,5 timer hentet

Vår, kastekurs og rekruttering

mai 22nd, 2022|Kommentarer er skrudd av for Vår, kastekurs og rekruttering

Mai måned er forberedelser, både for en lang og god kastesesong og for fiske. Det er ikke få klubber som nå, endelig, har kommet seg ut i vårværet, og hatt kastekurs for sine medlemmer. Denne

Kastekurs for kvinner 2. mai

april 19th, 2022|Kommentarer er skrudd av for Kastekurs for kvinner 2. mai