VELKOMMEN TIL NASJONAL KASTEKLUBB

Nasjonal Kasteklubb (NKK) har til formål å tilrettelegge for at personer som ikke har tilhørighet til en lokal kasteklubb skal kunne ha en tilknytning til kastesport organisert av Norges Castingforbund. Medlemskap i NKK gir deg mulighet til å delta i en rekke spennende aktiviteter – Nasjonal Kasteklubb er for alle sportsfiskere og kastere!

Aktivitetstilbud:

Velkommen til NKK!

november 26th, 2021|Kommentarer er skrudd av for Velkommen til NKK!

Hei til deg som nettopp har meldt deg inn i Nasjonal Kasteklubb! Velkommen til oss! Mitt navn er Marius H. Johannessen - og jeg er her for å hjelpe deg. Jeg er generalsekretær i Norges

Velkommen med på treninger i Tønsberg og i Skien

november 15th, 2021|Kommentarer er skrudd av for Velkommen med på treninger i Tønsberg og i Skien

Vi heier på alle gode initiativ for å få flere med i kastesporten. I Tønsberg og Skien har Tønsberg FFK, Grenland Sportsfiskere og KastFlue nå inngått et meget spennende samarbeid, som åpner opp for alle