VELKOMMEN TIL NASJONAL KASTEKLUBB

Nasjonal Kasteklubb (NKK) har til formål å tilrettelegge for at personer som ikke har tilhørighet til en lokal kasteklubb skal kunne ha en tilknytning til kastesport organisert av Norges Castingforbund. Medlemskap i NKK gir deg mulighet til å delta i en rekke spennende aktiviteter – Nasjonal Kasteklubb er for alle sportsfiskere og kastere!

Aktivitetstilbud:

Sakspapirer NKK årsmøte

mars 9th, 2024|Kommentarer er skrudd av for Sakspapirer NKK årsmøte

Sakspapirer for Nasjonal Kasteklubbs årsmøte er i dag sendt ut til alle medlemmer. Se sakspapirene her. Se invitasjonen til årsmøtet her. Årsmøtet avholdes digitalt lørdag 16. mars kl. 15.30, etter gjennomføring av Norges Castingforbunds forbundsting.

Innkalling til årsmøte

februar 16th, 2024|Kommentarer er skrudd av for Innkalling til årsmøte

Nasjonal Kasteklubb arrangerer sitt årsmøte lørdag 16. mars, samme dag og i tilknytning til Norges Castingforbunds forbundsting. Innkallingen er å finne her. (innkallingen er i dag sendt ut på melding til alle medlemmer). Saker som

Ungdomsfiske på Kjerstadvaldet

august 3rd, 2023|Kommentarer er skrudd av for Ungdomsfiske på Kjerstadvaldet

I år, som i fjor, arrangerte FiskeJenter & Nasjonal Kasteklubbs Selje Cathrine Oftebro kastekurs med laksefiske for ungdommer på Kjerstadvaldet i Orkla. 7 ungdommer tok i år del i en lærerik og opplevelsesfylt dag! Initiativtaker

Invitasjon til ryddedugnad i Akerselva 20. august

juli 31st, 2023|Kommentarer er skrudd av for Invitasjon til ryddedugnad i Akerselva 20. august

Våre samarbeidspartnere Clean Coast Anglers er i full gang med årets ryddedugnader i Akerselva i Oslo. Initiativet tas i samarbeid med Oslomarkas Fiskeadministrasjon, etter tillatelse fra Bymiljøetaten i Oslo. Nasjonal Kasteklubb har deltatt ved flere

Kastekurs og ryddedugnad i Oslo

mai 10th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Kastekurs og ryddedugnad i Oslo

Nasjonal Kasteklubb deltok denne helgen på ryddedugnad i Akerselva, og gjennomførte Kastekurs for kvinner på Holmendammen. Det ene avhengig av det andre. Livet under vann er selvsagt viktig for alle oss som er glad i

Bli med på Ryddedugnad i Akerselva

mai 2nd, 2023|Kommentarer er skrudd av for Bli med på Ryddedugnad i Akerselva

Førstkommende lørdag (6.05) vil vi bistå våre gode venner i Clean Coast Anglers med å rydde Akerselva i Oslo - vi vil ha ansvaret for å rydde elva ved Nedre Foss gård kl. 10-14. Kasteglede,

Nytt Kastekurs for kvinner 8. mai

april 5th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Nytt Kastekurs for kvinner 8. mai

Nasjonal Kasteklubb & Fiskejenter, i samarbeid med KastFlue, inviterer til Kastekurs for kvinner på Holmendammen i Oslo mandag 8. mai. MELD DEG PÅ HER. Vi inviterer til en kveld med fokus på kasteglede – for

Sakspapirer til årsmøtet 2023

mars 20th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Sakspapirer til årsmøtet 2023

Alle medlemmer av NKK har i dag mottat sakspapirer til årsmøtet, som avholdes mandag 27. mars. Se sakspapirene her. For å delta i det digitale årsmøtet - mandag 27. mars - klikk på linken under:

Innkalling til årsmøte i NKK

februar 24th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Innkalling til årsmøte i NKK

Mandag 27. mars arrangeres årsmøte for Nasjonal Kasteklubb. Møtet gjennomføres digitalt på Teams kl. 20-21. På årsmøtet vil vi sette av tid til å diskutere aktiviteter for 2023 sesongen. Innkalling vil i dag sendes ut

God stemning på kastekurs for kvinner

februar 20th, 2023|Kommentarer er skrudd av for God stemning på kastekurs for kvinner

Denne helgen, 18. februar, inviterte Nasjonal Kasteklubb i samarbeid med Fiskejenter og KastFlue til nytt kastekurs for kvinner i idrettshallen på Norges Idrettshøgskole i Oslo. Deltakerne fikk boltre seg i hallen, til kompetent instruksjon fra

Kastekurs for kvinner

januar 9th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Kastekurs for kvinner

Nasjonal Kasteklubb & Fiskejenter, i samarbeid med KastFlue, inviterer til Kastekurs med enhånds fluestang for kvinner på NIH i Oslo lørdag 18. februar. Vi inviterer til en dag med fokus på kasteglede - for alle

Om Nasjonal Kasteklubb:

Invitasjon til ryddedugnad i Akerselva 20. august

Sakspapirer til årsmøtet 2023

mars 20th, 2023|Kommentarer er skrudd av for Sakspapirer til årsmøtet 2023

Velkommen til NKK!

november 26th, 2021|Kommentarer er skrudd av for Velkommen til NKK!

Hei til deg som nettopp har meldt deg inn i Nasjonal Kasteklubb! Velkommen til oss! Mitt navn er Marius H. Johannessen - og jeg er her for å hjelpe deg. Jeg er generalsekretær i Norges

Nasjonal Kasteklubb stiftet i går

juni 15th, 2021|Kommentarer er skrudd av for Nasjonal Kasteklubb stiftet i går

I går ble endelig Nasjonal Kasteklubb stiftet - og vi søker nå opptak for denne i norsk idrett. Vi må betegne det som en stor dag for sporten vår - endelig kan også kastere uten