Vil du bli medlem i en av våre klubber?

Her er klubber som har et aktivt kastemiljø, og som har treningstilbud for casting og/eller fluekastere.

Bruk kameraet på smarttelefonen din for å bruke linken i QR-koden – som tar deg til side hvor du kan bli medlem i klubben, eller finn mer informasjon om klubbene på deres hjemmeside/facebooksider. (Medlemsklubber som ikke er på listen, men som ønsker å få plass her, ta kontakt med forbundskontoret).

Tromsø Casting & Fluefiskeforening – Tromsø

Klubben har ukentlige treninger  i Tromsøhallen. Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Polarsirkelen Casting & Fluefiskeforening – Mo i Rana

Klubben har ukentlige klubbkvelder og treninger. Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller på Facebook her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Sandnes Flycasting – Sandnes

Klubben har ukentlige treninger på Bråsteinsvannet (sommerstid) og i Sandneshallen (vinterstid). Bruk QR-koden for å bli medlem i klubben. Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller på deres Facebookside her

Rjukan og Tinn Fluefiskeklubb – Rjukan

Klubben har ukentlige treninger i Såheimshallen. Bruk QR-koden for å bli medlem i klubben. Les mer om klubben på deres facebooksider her.

Oslo Sportsfiskere castinggruppa – Oslo

Klubben har ukentlige treninger, og et flott kasteanlegg på Holmendammen i Oslo. Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller deres facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Tønsberg Fluefiskeklubb – Tønsberg

Les mer om klubben på deres facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Drammen Sportsfiskere – Drammen

Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Lillehammer Sportsfiskerforening – Lillehammer

Les mer om klubben på deres facebookside her.

Grenland Sportsfiskere fluegruppa – Skien

Les mer om klubben på deres hjemmeside her, eller deres facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Kristiansand JFF fly casting – Kristiansand

Les mer om klubben på deres facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden.

Begna Flue- og Castingklubb – Begna

Les mer om klubben på deres facebookside her. Meld deg inn i klubben ved å bruke QR-koden

Trondheim Sportsfiskere – Trondheim