Norges Castingforbund (NCF), org.nr. 971483962 er ansvarlig for at behandlingen av personopplysninger som arbeidsgiver, som sentralt organisasjonsledd for norsk casting og norske kasteklubber (medlemsregistre), opplysninger på vår nettside og opplysninger vi mottar ved påmelding til våre stevner og arrangement.

NCF tar personvern på alvor og er opptatt av å ivareta personvernlovgivningen slik at vi ivaretar personopplysningenes integritet, tilgjengelighet og konfidensialitet. Denne personvernerklæringen gir informasjon om hvilke personopplysninger som samles inn, hvordan de samles inn og hvilke rettigheter du har når personopplysninger om deg er registrert hos oss. NCF er behandlingsansvarlig for den behandling av personopplysninger som beskrives her. Generalsekretæren i NCF er hovedansvarlig for behandlingen av personopplysningene som utføres av NCF.

Hvorfor behandler vi dine personopplysninger?

NCF er til for sine medlemsforeninger og medlemmer, noe som innebærer at personopplysninger kommer til å bli brukt for å kunne gjennomføre våre kastestevner og gi god klubboppfølging overfor våre medlemsklubber. For at forbundet skal kunne drive sin virksomhet behandles personopplysninger for ulike formål til vår virksomhet. Det handler eksempelvis om konkurranse- og utdanningsadministrasjon, økonomiske transaksjoner, historikk og statistikk.

NCF er ansvarlig for behandlingen av de personopplysninger som skjer ved:

• Medlemsopplysninger – håndtering av medlemskap i forbundet
  • Personaladministrasjon – persondata knyttet ansatte og frivillige i sentrale verv
  • Administrering av deltakelse på forbundets utdanningsvirksomhet
  • Administrasjon av deltakelse på våre stevner og ved representasjon internasjonalt
  • Behandling av medlemslagenes søknader og tilskudd
  • Oppbevaring av resultater, historiske data og statistikk
  • Informasjon på vår hjemmeside (www.castingforbundet.no)

LES OM PERSONVERN I IDRETTEN HER (klikk på bildet):

Har du spørsmål?

Ta kontakt med NCFs generalsekretær Marius H. Johannessen – gs@castingforbundet.no / tlf: 91388617

Under utarbeidelse – kommer mer.