Kathrine Strand Hammond blir ny Generalsekretær i Norges Castingforbund. Hun kommer fra en stilling i kampsportforbundet hvor hun bl.a. er rådgiver for organisasjon og utvikling. Dette bør passe som hånd i hanske i forhold til å videreutvikle også vårt forbund!
Ifølge Kathrine så er hennes erfaring med kastesport begrenset til mye fisking med nabounger i oppveksten.
Det veies svært godt opp med hennes brede erfaring fra idretten, herunder toppidrett, klubbutvikling, arrangement, drift av idrettslag, ulike trener- roller og som coach.
Lista over Kathrines meritter er lang, og det er ikke tvil om at vi har fått en erfaren generalsekretær på laget.
Dersom alt vi trenger å gjøre er å lære henne å kaste så blir dette en enkel reise.Hun deltok som observatør på Forbundstinget i helga, og var med i hallen sist  søndag for å bli kjent med deltakerne på NM i casting.
Selv om det naturlig nok vil gå en tid før hun er på plass i stolen på Ullevål så vil Kathrine være til stede under NM på Lillehammer.
Dette blir en flott anledning til å hilse på vår nye generalsekretær.
Vi gratulerer Kathrine med tilsettingen og gleder oss alle til hun begynner hos oss for fullt!

Avtråppende og påtroppende Generalsekretær