Helgen 10.-12. januar inviterer Tromsø Casting og Fluefiskeforening til 5# Cup i Tromsø. I denne tredje runden i 5# cupen ønsker vi å inkludere også noen castingøvelser på programmet, og etter stevnet inviteres alle deltakerne på pizza og møte med NCF.

Har du aldri vært i Tromsø før, så har du en gylden mulighet nå! Vi satser på fint vintervær og mulighet for å oppleve nordlys på nært hold! Pass på å bestille din reise nå, og husk å legge inn litt tid både før og etter 5# cup-stevnet, slik at du får tid til å oppleve byen!

I Tromsøhallen vil du blant annet få møte denne flotte gjengen fra NCF og TCFF.

5# cupen åpner med første runde i Sandnes denne helgen (10.11), fortsetter i Kristiansand 8. desember, før vi altså tar turen til Tromsø for den tredje runden i januar. Hele forbundsstyret vil være tilstede på dette stevnet, og vi vil derfor benytte anledningen til å invitere alle deltakere på pizza og et uformelt møte om norsk casting etter stevnet.

5# cupen arrangeres i Tromsøhallen (kart her) lørdag 11. januar, med oppmøte kl 11.00. Stevnestart kl 12.00

Bestill reisen allerede nå, og husk at NCF spanderer halve reisekostnaden via reisestøtteordningen (opptil kr 3.000 pr. deltaker).

Vi kommer tilbake med forslag til hotell- og overnattingssteder.

Meld deg på allerede nå: her

Les mer om Tromsø her

Vi håper så mange som mulig vil ta turen til Tromsø i januar!

Det fantastiske illustrasjonsfotoet fra Kvaløysletta er tatt av Gaute Bruvik. Copyright: Gaute Bruvik / www.nordnorge.com /