Vi minner om at forbundet inviterer til åpne kastetreninger på NIH. Vi starter opp førstkommende søndag (27.02) med trening kl. 12-16. Vi vil rigge til for både fluekasting og casting – alle er velkomne med!

• 27. februar – Åpen hall for kastetrening – casting & fluekasting – på NIH, Oslo – kl. 12-16
  • 6. mars – Innendørs-NM i casting på NIH, Oslo – kl. 14-17 – påmelding mail til gs@castingforbundet.no
  • 13. mars – Åpen hall for kastetrening – casting & fluekasting – på NIH, Oslo – kl. 13-17 – Denne søndagen vil Steinar Røstad fra KastFlue/Nasjonal Kasteklubb instruere nybegynnere og alle som ønsker å få innspill til sin kasting.

Vi vet ikke hvor mange som vil komme – og organiserer kasteøvelsene slik at det passer for de som møter, men vi passer på så det er rom for trening av både fluekasting og casting.

Adresse til NIH: Sognsveien 220. Hvis du ikke finner oss – ring 91388617 (Marius H. Johannessen).

Vel møtt alle sammen – vi ses!