Sett av datoene for de neste rundene i fluekastingens 5#Cup! Avslutningsrunden og innendørs-NM blir i år avholdt i Fix Arena i Tønsberg søndag 19. mars.

Tredje runde i 5#Cupen gjennomføres lørdag 28. januar i Tromsø. Påmeldingen er fortsatt åpen – meld deg på her.

I Tromsø blir det etter gjennomførte konkurranser på dagen, felles middag og hygge på kvelden. TCFF inviterer på smakfull Elggulasj på Løkta, i Tromsø seilforenings lokaler, rett ved Tromsø brua (se bilder av lokalene her.). For deltakere og dommere på 5#Cupen blir det kun en egenandel på kr 100,- for middagen.

For deltakere anbefaler vi overnatting via airbnb – se her. . Vi oppfordrer deltakere til å benytte seg av NCFs gunstige støtteordning for reise og overnatting. Kontakt forbundskontoret – Marius gs@castingforbundet.no / tlf: 91388617 ved spørsmål.

Fjerde runde i 5#Cupen gjennomføres i Skien Fritidspark lørdag 11. februar. Påmelding til dette stevnet vil åpne innen kort tid.

Femte runde – som er avslutningsrunden og årets innendørs-NM – arrangeres i Tønsberg – i Fix Arena Søndag 19. mars. Hold av datoen!