Da er nok et stevne i havn. 5# cup i Skien ble et godt gjennomført stevne, og kunne avslutte før tiden. Arrangementet gikk meget godt grunnet god forberedelse og dyktig mannskap. Hallen var varm og god, og utøverne fikk frem noe av det beste i dem selv. Mye bra kasting og gode resultater. Vi fikk også celebert besøk, da Idrettspresident Tom Tvedt og to av hans representanter fra Idrettsstyret , Marcela Montserrat Fonseza Bustos og Guri Ramtoft, dukket opp.Hyggelig at noen fra Idrettsstyret også dukker opp en gang i blandt. Det var totalt 27 deltagere, noe arrangøren var meget godt fornøyd med. Jarle Strandberg tok gull i presisjonen i herreklassen, Anita Strand fikk gull i dameklassen og Gard Thompson hentet som vanlig inn gull i juniorklassen. I lengdeøvelsen ble det gull på Mikael Blomberg, tiltross for hans borelia problem. Et meget godt resultat på 36,06 meter. Anita tok også her gull i dameklassen, mens Gard sikret gull i juniorklassen. Dog skal det sies at det er noen juniorer som begynner å puste Gard i nakken, noe jeg tror han liker. Sekretatiatsfører gjorde noen feil i Allround, men dere kan se av listen hvem som kom hvor. Noen medaljer vil bli ettersendt.Totalt sett et meget vellykket stevne. Takk til alle som bidro til å gjøre dette til en god dag. Foto: Terje Christiansen