Da er VM i fluekasting over, og Norge reiste hjem med hevet hode. Det ble 11 medaljer totalt, fordelt på tre gull og en sølv til Anita Strand, som var mestvinnende, gull til Mikael Blomberg, gull til Christine Josephsen, sølv til Steinar Røstad, sølv til Eirik Hernes Larsen, bronse til Kjetil Bertelsen, bronse til Harald Økern Jensen og sist men ikke minst en bronse til Karoline Ø. Olsen. Dette er en kjempeinnsats, selv om det er noe svakere enn tidligere.Det viser jo at konkurransen blir hardere med årene, noe som er bra for sporten. Norge stod som “med” arrangør for dette VM. Det viste seg at vi måtte dra hele lasset. Vi klarte det meget godt tiltross for ukjent plass i utgangspunktet. Det er på sin plass å nevne spesielt John Einar Enger, som ikke tok noen medaljer, men ansees som verdensmester i banebygging. Uten han hadde dette blitt meget vanskelig. Terje Slydahl i sekretariatet gjorde også en kjempejobb, da han flere ganger måtte forholde seg til endringer i startlistene fra arrangør. En kjempe takk til alle dommere og hjelpemannskap er på sin plass Tusen, tusen takk. Resultatene kan dere finne komplett her.